Czym się zajmuję

Prowadzę indywidualną praktykę lekarską, w której zajmuję się leczeniem głównie schorzeń kręgosłupa, zmian zwyrodnieniowych kolana i biodra, a także chorób stóp oraz ręki, jak i innych patologii narządu ruchu. Prowadzę leczenie operacyjne i nieoperacyjne zarówno dzieci, jak i dorosłych. Specjalizuję się w leczeniu zespołów bólowych kręgosłupa w obrębie: pleców, krzyża oraz karku, jak również w leczeniu rwy (kulszowej, udowej, barkowej, barkowo-ramiennej), przepukliny jądra miażdżystego dysku międzykręgowego, radikulopatii, niedowładów.
Zajmuję się również chorobą zwyrodnienia kręgosłupa pod postacią schorzeń takich jak: stenozy, dyskopatie, niestabilności, kręgozmyki, tyłozmyki, mielopatie, deformacje zwyrodnieniowe kręgosłupa, skoliozy, pogłębione kifozy i zaburzenia balansu kręgosłupa. Wykonuję również zabiegi z zakresu endoprotezoplastyki – zajmuję się wymianą stawu biodrowego i kolanowego na endoprotezy.

W zakresie chorób stóp prowadzę leczenie palucha koślawego, bolesnego przodostopia, płaskostopia czy zmian zwyrodnieniowych w obrębie stawu skokowego. Pacjenci cierpiący na choroby w obrębie ręki mogą skorzystać m.in. z leczenia zespołu cieśni nadgarstka i kanału Guyona, a także zespołu rowka nerwu łokciowego

Dla każdego z moich Pacjentów opracowuję indywidualną strategię leczenia i staram się dobrać jak najmniej inwazyjne metody terapii. W pracy korzystam z technik i narzędzi mikrochirurgicznych oraz z nowoczesnych narzędzi takich jak: śródoperacyjna tomografia komputerowa, nawigacja komputerowa oraz neuromonitoring, które znacząco poprawiają bezpieczeństwo chorego podczas operacji. Dokładniejsze opisy technik operacyjnych znajdą Państwo w poszczególnych zakładkach dotyczących leczenia. Zapraszam na konsultacje!

doktor